Sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
3 lata specjalizacji w telefonicznej sprzedaży produktów telekomunikacyjnych, największy Partner dla jednego z Operatorów Telekomunikacyjnych w zakresie:
- sprzedaży usług głosowych oraz Internetu mobilnego
- migracji pre-paid do post-paid
- pozyskiwania nowych Klientów na bazach zewnętrznych
- dosprzedaży produktów telekomunikacyjnych
- obsługi posprzedażnej (Back Office)
- ponad 120 000 podpisanych umów
- ponad 35 000 podpisanych umów z baz zewnętrznych
- ponad 600 000 dosprzedanych produktów telekomunikacyjnych
- 250 wyspecjalizowanych i certyfikowanych telesprzedawców
- Contact Rate 82% efektywny system Call Center – wysoki wskaźnik dotarcia
- system szkoleń i coachingu telesprzedawców opracowany we współpracy
z Klientem - wysokie wynagrodzenia i prowizje telesprzedawców oraz kadry zarządzającej
- proces monitoringu i weryfikacji jakości sprzedaży oraz audyt wewnętrzny
- regularne nagrody za jakość prowadzonych rozmów; lider większości konkursów Partnerskich
- systemy wspomagające pracę - On-line Reporting, Work-Flow
- elastyczny system informatyczny - pełna integracja z systemami Operatora Telekomunikacyjnego
- zaplecze informatyczne (90 programistów) - spółka informatyczna w obrębie „Grupy Biznesowej”